Friday, June 18, 2010

The Engagement 1 (Pictures loaded)

Tempat kejadian:


Make up by Ayu. Sangat selesa make up dia.

My unofficial mak andam.

BFF

Cousins and nieces

rombongan

Doa

Overwhelmed

I love Abah's smile.

Ibu :)

Perfect moment (top and below)

Sarong cincin.

Salam

Suap gula. Belah utara familiar benda ni. It's the tradition, suap benda2 manis. As for me, gula.

Syukor.
Aunty:)
Bukan bakal ibu mertua je suap, tapi ramai ye. agak tercekik nak makan gula mcm tu je. tapi suke!

Ibu pun mau cube! hee!

Perfect.

The ring.

Hantaran from Dude.

Hantaran from me.

Future Family.

It's sealed.

Add Image
My favorite.

Them: The Family

The soon to be part of the family. My fiance.

I feel blessed. I feel grateful. Alhamdulilah. Jom Dude! Let's continue the journey!
=)

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hye there...

    tarikh kita tunang sama.
    theme colour tunang kita lebih kurang sama.
    baju kita pon similar.
    yg suap2 tu pon sama jugak.
    ngeeeee.. :D
    jgn2, date kawen pon nnt sama. haha
    bila planning nye?

    congrats on ur engagement eh.. ;)

    ReplyDelete