Monday, December 13, 2010

RIBBONS ^_^

bloghopping sana sini jumpe b2b dr penang. punyala sakan die bercerite shopping kt ssf penang. SSF PENANG? start keta teros peg carik! Huhu! siap google maps dan akibat tak leh print aku siap lukes map itu. gigih i know. dengan hebat dan bergayanye jumpe! Aku tuju name jln je, tgk mane jmbatan mane roundabout then jumpe ^_^ ada sales katenye, tp barang aku amek tade diskaun pun. besar ssf sini, mcm lg besar dr sg buloh. sgtla suke bunga2 kt situ, gerbera, tulips, roses... tp harga ssf biasela, dkt 10x pikir nk beli ke tak. sekuntum gerbera rm8.90 (saje) kalu nk beli 40 = rm356. gulp! tapi alahai manesnye gerbera itu...


source: google

nnt mau tny ibu dulu. teka ape aku jumpe lagi? POLKA DOT RIBBONS! ssf sg.buloh tade ribbon ni ok! tatau la time aku peg tade stock ke, org lain da borong bratos2 ke tp kt sini ade! akibat geram da peg byk kedai xjumpe aku amek smue ni!

yg halos = rm4, yg tebal organza = rm18, yg polka dot pink = rm9.90


lalu dicoba2 beginik (type sambil tgk cite indon)
^_^

aku xpndai ikat reben pon, blaja dari housemate pastu da xbley berenti. asek nk mengikat riben je. hihi! lepas ikat riben yg ke-100 br tau trick nak dapatkan ekor riben tu 2-2 mengadap depan. kalu tak 1 depan, 1 lagi mngadap blkg. phm ke? haha! cepat sape nk upah ikat riben? I'm so willing to do! currently, sgt obsess dgn ribbon ^_^

and this one, 250 down 750 to go!

2 comments:

  1. wahh...dah addicted yea,hehe
    ehh kita pun masih tak pandai nak ikat reben,tak tahu nak bg dua2 ekor ke depan,sob..sob..nanti ajar kita yea,hehe

    ReplyDelete
  2. orait nnt wat tutorial! hehehehe..

    ReplyDelete